sabato 16 luglio 2011

Break's time

Goodevening readers, thank you for your support!..Tomorrow I'll try to publish the post during the morning, today I didn't have time to do before! This is my outfit of today...green top, jeans, big bag and my lovely handmade neklace given by my father!.. Today I did some shopping in some of my favourite shops of Florence...I'll show you what I bought in next posts!
Have a great night!
Camilla


Buonasera lettori, grazie per il vostro supporto!...Domani cercherò di pubblicare il post durante la mattinata, oggi non ho avuto il tempo per farlo prima! Questo è il mio outfit di oggi...top verde, jeans, borsa molto grande, e la mia amata collana fatta a mana, regalatami da mio padre!..Oggi ho fatto un pò di shopping in alcuni dei miei negozi di Firenze preferiti...Vi mostrerò cosa ho comprato nei prossimi posts!
Buonanotte a tutti!
Camilla












Massimo Dutti top
Handmade neklace
Chloè (ostrich leather) bag
Castaner shoes
Celyn B belt
Vintage green ring (My mother's ring:)) 
Gold bracelet
Accessorize (key) ring

16 commenti:

  1. Lovely look! Cute and relaxed, perfect for summer. Kisses

    RispondiElimina
  2. Love this casual chic look! & I really like your top! (:

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    RispondiElimina
  3. Great look:)
    Thank you! I follow back yet.

    LOVE from Germany
    Minnja

    Please visit my English Fashion Blog:

    http://minnja.blogspot.com/

    RispondiElimina
  4. I love your style!

    Please check me out :) at ykhearts.blogspot.com

    RispondiElimina
  5. Ti ho assegnato un award !!!! Buon week end !!


    http://kamila-peppermind.blogspot.com/

    RispondiElimina
  6. Nice outfit. I like your Blog too! What I like most is that we have the same favourite films, books, etc etc
    Happy to know you!
    Su.
    www.sulikesclothes.blogspot.com

    RispondiElimina
  7. Thanks to Carmen, Linda, Minnja and YK! :)!

    RispondiElimina
  8. A special thank to Kamila for her award :)!

    RispondiElimina
  9. ti seguo così vedrò nelle prossime puntate i tuoi acquisti! :P baci
    http://theshopaholicnextdoor.blogspot.com/

    RispondiElimina
  10. Hola Camilla, gracias por tu visita! Encantada de conocer tu blog y seguirte!
    Me gustaría mucho tenerte también de seguidora del mío...
    Buen fin de semana, guapa!
    Besos, desde España, Marcela

    RispondiElimina
  11. Che bella collana!!!
    un bacio. elena :)
    http://thecollagelife.blogspot.com/

    RispondiElimina
  12. Thank you to Su. , Raffaella, Marcela and Elena :)!

    RispondiElimina
  13. Grazie per il tuo commento sul mio blog (:
    Ti seguo, mi piace il tuo stile!
    Continua così.. la borsa di Chloè è meravigliosa!
    baci

    RispondiElimina
  14. Molto carina! grazie per essere passata da me, anche io vivo a Firenze!!!! Ti seguo!

    kisses

    www.myfashionsketchbook.com

    RispondiElimina